Anem a les Festes de Primavera!!!
El passat dissabte 4 de maig vàrem celebrar el VIII Cercavila de Primavera del Clot – Camp de l’Arpa. No va ser una cercavila exclusivament de gegants, sinó que ens vàrem trobar diferents entitats per tal de gaudir d’aquest dia com mai.
A la cercavila van participar Falcons de Barcelona, Esbart Sant Jordi, Castellers de Barcelona, Ball de bastons del Clot, Gegants del Clot, Gegants de Sant Josep de Calassanç, Diables del Clot, Tolc i el Pork del Clot.
L’acte va començar a la Plaça de Can Robacols i va anar baixant pels carrers del barri fins a arribar a la Plaça Font i Sagué, just davant del mercat del Clot.
Per part nostra, vàrem anar amb en Clotus, na Melis, en Martí i les abelles. Una alineació de luxe per gaudir i fer gaudir a tothom que va venir.